Articolul precedent |
Articolul urmator |
604 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 11:43 |
SM ISO690:2012 CHIPERI, Nadejda. Aspectele comunicării asertive pentru copiii cu dizabilităţi vizuale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.1, pp. 192-197. ISBN 978-9975-46-333-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 192-197 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article is talking about the integration should start in the early and meet some conditions: small groups, the existence of special sources of technical and teacher for children with visual disabilitis. School psychologist must help the child overcome psychological problems arising. |
||||||
|