Aspectele comunicării asertive pentru copiii cu dizabilităţi vizuale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
604 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 11:43
SM ISO690:2012
CHIPERI, Nadejda. Aspectele comunicării asertive pentru copiii cu dizabilităţi vizuale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.1, pp. 192-197. ISBN 978-9975-46-333-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.1, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Aspectele comunicării asertive pentru copiii cu dizabilităţi vizuale


Pag. 192-197

Chiperi Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2019


Rezumat

In this article is talking about the integration should start in the early and meet some conditions: small groups, the existence of special sources of technical and teacher for children with visual disabilitis. School psychologist must help the child overcome psychological problems arising.