Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale 
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
796 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 14:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (83)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
DUMBRĂVEANU, Roza. Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale . In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 2(39), pp. 11-19. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(39) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale 

E-learning: conceptual interpretations

CZU: 37.02:004

Pag. 11-19

Dumbrăveanu Roza
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2018


Rezumat

Conceptul de „învățare mediată electronic” este subiectul mai multor interpretări, de aceea nu există o singură definiție a conceptului de „eînvățăre”. Diversele interpretări ale acestui concept sunt condiționate de interese profesionale diferite și de abordări specifice. În această lucrare sunt analizate mai multe definiții ale conceptului de „e-învățare”, pe baza literaturii din domeniu.

The concept of e-learning is subject to different interpretations. It is difficult to have a single definition of e-learning. The different understandings of e-learning can be explained by particular professional approaches and interests. In this paper the different interpretations of e-learning concept are analyzed based on the literature review.

Cuvinte-cheie
definiția pentru e-învățare, interpretarea conceptului de „eînvățare”.,

e-didactică