Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
796 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 14:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 DUMBRĂVEANU, Roza. Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale . In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 2(39), pp. 11-19. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(39) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 11-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de „învățare mediată electronic” este subiectul mai multor interpretări, de aceea nu există o singură definiție a conceptului de „eînvățăre”. Diversele interpretări ale acestui concept sunt condiționate de interese profesionale diferite și de abordări specifice. În această lucrare sunt analizate mai multe definiții ale conceptului de „e-învățare”, pe baza literaturii din domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie definiția pentru e-învățare, interpretarea conceptului de „eînvățare”., e-didactică |
||||||
|