Articolul precedent |
Articolul urmator |
442 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-10-04 02:30 |
SM ISO690:2012 ТИХОН, Надежда. Особенности работы заведующего инклюзивным детским садом в сельской местности. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 401-407. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 401-407 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This study deals with the issues of creating an inclusive learning environment in a village daycare. It reveals the specifics of a daycare that is located in rural area taking into consideration current social and economic settings, outlines the roles of a teacher in an inclusive daycare and the criteria for evaluating teaching performance. The results of the experiment showed the most effective models of preparing teachers to create an inclusive learning environment. |
||||||
Cuvinte-cheie der ländliche Kindergarten, die Spezifität des Managements, die Regulierung und Umwandlung der ländlichen Gesellschaft |
||||||
|