Paradigme noi ale stilului de învățare în instituțiile superioare de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1154 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-27 22:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013+378.147 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4090)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2678)
SM ISO690:2012
SIMION, Dănuţ. Paradigme noi ale stilului de învățare în instituțiile superioare de învățământ. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 143-147. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Paradigme noi ale stilului de învățare în instituțiile superioare de învățământ

CZU: 37.013+378.147

Pag. 143-147

Simion Dănuţ
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

School like society is in a continuous transformation. The social changes of twenty years ago and the technological revolution have changed not only the way we think. Changed the role and functionality of school. Learning the process, teaching and new learning paradigms, lifelong  learning are more and more studied subjects with immediate implications in the educational process. So in the presented study we aimed to make some light in the multitude of concepts and to see if school can be a little bit "different." Also, to identify changes in the use of strategies and learning styles of students during the years of university studies, assuming that they develop strategies and learning styles targeted for understanding.