Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-24 00:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.923 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4090) |
Psihologie (3520) |
![]() BUZENCO, Valeria. Problematica dezvoltării încrederii în sine în aria culturii emoționale a viitorilor profesori. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 223-228. ISBN 978-9975-132-97-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2017 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.923 | ||||||
Pag. 223-228 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The concept of self-confidence focuses on the analysis of the relationship with the term of emotional culture of teachers. The results obtained from the experiment demonstrate and emphasize the stringent need of self-confidence as a component of emotional culture, claiming the opportunity to modify and optimize the behavior of pedagogical students from the perspective of their professional training. It is important that self-confidence is a competence that is formed and can be developed. |
||||||
|