Problematica dezvoltării încrederii în sine în aria culturii emoționale a viitorilor profesori
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1443 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-24 00:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.923 (5)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4090)
Psihologie (3520)
SM ISO690:2012
BUZENCO, Valeria. Problematica dezvoltării încrederii în sine în aria culturii emoționale a viitorilor profesori. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 223-228. ISBN 978-9975-132-97-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2017
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017

Problematica dezvoltării încrederii în sine în aria culturii emoționale a viitorilor profesori

CZU: 37.015.3+159.923

Pag. 223-228

Buzenco Valeria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

The concept of self-confidence focuses on the analysis of the relationship with the term of emotional culture of teachers. The results obtained from the experiment demonstrate and emphasize the stringent need of self-confidence as a component of emotional culture, claiming the opportunity to modify and optimize the behavior of pedagogical students from the perspective of their professional training. It is important that self-confidence is a competence that is formed and can be developed.