Diferenţierea în premisa personalizării-o cheie a succesului în instruirea matematică primară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1037 9
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-02 16:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:51 (23)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Matematică (1659)
SM ISO690:2012
URSU, Ludmila, RUSULEAC, Tatiana. Diferenţierea în premisa personalizării-o cheie a succesului în instruirea matematică primară. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2006, nr. 4(38), pp. 49-53. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(38) / 2006 / ISSN 1810-6455

Diferenţierea în premisa personalizării-o cheie a succesului în instruirea matematică primară
CZU: 37.016.046:51

Pag. 49-53

Ursu Ludmila, Rusuleac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013