În educaţie ne conducem de principiul că mai puţin ar fi, în realitate, mai mult...
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
572 2
Ultima descărcare din IBN:
2018-10-09 09:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.1 (99)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
SM ISO690:2012
FRICK, Pius. În educaţie ne conducem de principiul că mai puţin ar fi, în realitate, mai mult.... In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 3-4. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

În educaţie ne conducem de principiul că mai puţin ar fi, în realitate, mai mult...
CZU: 377.1

Pag. 3-4

Frick Pius
 
Fundaţia LED în Republica Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 30 august 2017