Metode şi tehnici centrate pe elev aplicate la lecţiile de matematică, curs liceal
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
695 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-19 22:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51 (61)
Probleme generale de didactică și metodică (1223)
Matematică (1664)
SM ISO690:2012
VOLOȘCIUC, Zinaida. Metode şi tehnici centrate pe elev aplicate la lecţiile de matematică, curs liceal. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 49-53. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455

Metode şi tehnici centrate pe elev aplicate la lecţiile de matematică, curs liceal
CZU: 37.02:51

Pag. 49-53

Voloșciuc Zinaida
 
Liceul Teoretic „Alexei Mateevici”, or.Căuşeni
 
 
Disponibil în IBN: 24 august 2017


Rezumat

În articolul de față sînt expuse tehnici, a căror aplicare permite a îmbina, la lecţiile de matematică, curs liceal, cooperarea și competiţia, dezvoltîndu-le elevilor spiritul de echipă, toleranţa, aceștia fiind principalii actanți, cei ce caută şi descoperă lucrurile, fiind îndrumați de profesor.

This article presents the methods and techniques used at Maths lessons, high-school level. During the lesson the cooperative and competitive work are combined. By means of these methods and tehniques the atmosphere of team-work,tolerance and peer help is being developed. Using these methods your pupils will be the main players of the lesson, they wiil be the onest hat look for and discover, being jusr looked after and guided by the teacher.

Cuvinte-cheie
participative methods and techniques, high-school level, cooperative and competitive work,

Maths lessons