Managementul evaluării cadrelor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
685 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-02 00:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.136:005 (3)
Educație (14334)
Management (1895)
SM ISO690:2012
DANIȚĂ, Ghenadie. Managementul evaluării cadrelor didactice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 2(90), pp. 13-15. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(90) / 2015 / ISSN 1810-6455

Managementul evaluării cadrelor didactice
CZU: 371.136:005

Pag. 13-15

Daniță Ghenadie
 
Liceul Teoretic „Columna“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

În articolul de față autorul abordează problema evaluării cadrelor didactice din perspectiva asigurării calității procesului educațional. În acest context, se pune accent pe importanța definirii funcțiilor, rolurilor și competențelor cadrelor didactice; pe necesitatea unui sistem instituţional bine conturat şi a unei strategii clare de evaluare, însoţite de planuri, programe, proceduri, instrumente de evaluare, de valorificare a feedbackului din partea elevilor, părinţilor, de analiză a rezultatelor evaluării interne şi a rapoartelor evaluării externe etc. Este prezentat modelul managerial al evaluării cadrelor didactice la nivel de instituţie de învăţămînt.

In this article the author addresses the issue of teaching staff evaluation in terms of ensuring the quality of educational process. In this context, the focus is on the importance of defining the functions, roles and competences of teaching staff, the need for a well-defined institutional system and a clear strategy of evaluation, accompanied by plans, procedures, assessment tools, tools for revaluation of the feedback from students, parents, tools for the analysis of the results of internal evaluation and external evaluation reports, etc. In this article we have presented the managerial model of the evaluation of teaching staff to the level of educational institution.

Cuvinte-cheie
Teacher evaluation, Quality Management System,

quality of the educational process, managerial model of teacher evaluation