Dezvoltarea gândirii critice la orele de chimie prin intermediul tehnicii Diagrama Venn
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1298 80
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 20:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:54 (9)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
LOZOVANU, Silvia. Dezvoltarea gândirii critice la orele de chimie prin intermediul tehnicii Diagrama Venn. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2003, nr. 2(18), pp. 51-53. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(18) / 2003 / ISSN 1810-6455

Dezvoltarea gândirii critice la orele de chimie prin intermediul tehnicii Diagrama Venn
CZU: 37.016.046:54

Pag. 51-53

Lozovanu Silvia
 
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013