Dezvoltarea profesională a personalității antrenorului-educator ca factor important al activităților de succes în instituțiile de educație sportivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
6 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:796/799 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2678)
Divertisment. Jocuri. Sport (1746)
SM ISO690:2012
AUTOR, Nou, AUTOR, Nou. Dezvoltarea profesională a personalității antrenorului-educator ca factor important al activităților de succes în instituțiile de educație sportivă. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 15 februarie 2024, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2024, Ediția 4, pp. 77-82. ISBN 978-9975-68-504-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 4, 2024
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
3, Chișinău, Moldova, 15 februarie 2024

Dezvoltarea profesională a personalității antrenorului-educator ca factor important al activităților de succes în instituțiile de educație sportivă

CZU: 378.147:796/799

Pag. 77-82

Autor Nou, Autor Nou
 
Universitatea Umanistă de Stat din Ismail
 
 
Disponibil în IBN: 20 iunie 2024


Rezumat

The article reveals the professional training of a trainerpedagogue in pedagogical institutions of higher education, the essence and significance of professional development as an important component of his future professional activity in vocational institutions. Ways to develop personal qualities in future trainers-pedagogues are revealed. The relevance of the mentioned question is clarified, which is that for a modern coach-pedagogue, the priority task is to direct efforts to the training of athletes, to achieve the proper results.

Cuvinte-cheie
trainer-teacher, professional training, student, higher school, professionalism