Proiectul E-STEM / STEAM – instrument de evaluare a investigației științifice și practice la elevi în cadrul orelor extracurriculare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
147 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 23:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.314.6:374 (1)
Educație (14777)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (222)
SM ISO690:2012
UNGUREANU, Iurie, PRUNICI, Elena, BURDUCEA, Marian, HANGANU, Gheorghe, UNGUREANU, Rodica. Proiectul E-STEM / STEAM – instrument de evaluare a investigației științifice și practice la elevi în cadrul orelor extracurriculare. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. XII, 6-7 octombrie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 12, Vol. I, pp. 178-182. ISBN 978-9975-50-319-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 12, Vol. I, 2024
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
XII, Bălți, Moldova, 6-7 octombrie 2023

Proiectul E-STEM / STEAM – instrument de evaluare a investigației științifice și practice la elevi în cadrul orelor extracurriculare

CZU: 371.314.6:374

Pag. 178-182

Ungureanu Iurie1, Prunici Elena2, Burducea Marian3, Hanganu Gheorghe4, Ungureanu Rodica5
 
1 Liceul Teoretic „M. Gorki”, Bălți,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
3 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi,
4 Liceul Teoretic "Mihai Eminescu", Cahul,
5 Centrul de Creatie a Copiilor "M. Blanc"
 
 
Disponibil în IBN: 7 mai 2024


Rezumat

Environmental education is part of the "New Education" or "New Types of Content" according to UNESCO programs. In this paper, we present the project "US Nature Health - Greenhouse Laboratory" that we aim to implement at "M. Gorki" Theoretical High School in Bălți. It is an E-STEM / STEAM project (Ecology - Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) that will contribute to the development of skills such as scientific investigation and practical abilities among high school students during extracurricular hours (history, geography, physics, biology, chemistry, visual arts, technology, etc.). The principle of participatory research approach will be promoted during these classes, by levera-ging specific learning resources and problem-based situations in the field of environmental education.

Cuvinte-cheie
ecological education, project, evaluation, scientific investigation, greenhouse laboratory