Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 18:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.213.1:159.9 (1) |
Educație (14907) |
Psihologie (3520) |
![]() BUZILA, Cristina. Strategii de management al clasei de elevi pentru diminuarea comportamentelor disruptive. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 365-375. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.213.1:159.9 | ||||||
Pag. 365-375 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article explores various strategies and approaches that can be adopted by educators to diminish disruptive behaviors in classrooms, thereby promoting an environment conducive to the academic and social development of each student. By focusing on the efficient management of disruptive behaviors, teachers can contribute to creating conditions for the academic and personal success of students |
||||||
Cuvinte-cheie classroom management, disruptive behavior, student classroom management strategies, behavior modification strategies |
||||||
|