Strategii de management al clasei de elevi pentru diminuarea comportamentelor disruptive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
141 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 18:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.213.1:159.9 (1)
Educație (14907)
Psihologie (3520)
SM ISO690:2012
BUZILA, Cristina. Strategii de management al clasei de elevi pentru diminuarea comportamentelor disruptive. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 365-375.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Strategii de management al clasei de elevi pentru diminuarea comportamentelor disruptive

CZU: 371.213.1:159.9

Pag. 365-375

Buzila Cristina
 
Liceul Teoretic „Lucian Blaga”, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

This article explores various strategies and approaches that can be adopted by educators to diminish disruptive behaviors in classrooms, thereby promoting an environment conducive to the academic and social development of each student. By focusing on the efficient management of disruptive behaviors, teachers can contribute to creating conditions for the academic and personal success of students

Cuvinte-cheie
classroom management, disruptive behavior, student classroom management strategies, behavior modification strategies