Impactul culturii pedagogice a părinților asupra educației copiilor cu cerințe educaționale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
81 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.1:376 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658)
SM ISO690:2012
GÎNJU, Tatiana. Impactul culturii pedagogice a părinților asupra educației copiilor cu cerințe educaționale speciale. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 234-242.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Impactul culturii pedagogice a părinților asupra educației copiilor cu cerințe educaționale speciale

CZU: 37.018.1:376

Pag. 234-242

Gînju Tatiana
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Education within the family exerts a strong educational influence on the individual for a lifetime and plays a primary role in the formation and development of his or her personality. The quality of education is dependent on the level of pedagogical culture of the parents, their awareness, and their intellectual potential. For parents to exercise educational action on children with special educational needs at the highest level, it is necessary to increase their level of pedagogical culture and to involve them as actively as possible in various activities carried out in school

Cuvinte-cheie
pedagogical culture of parents, special educational needs, educational partnership