Articolul precedent |
Articolul urmator |
91 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.035.3 (2) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
SM ISO690:2012 LÎSENIUC, Emilia. Formarea și dezvoltarea culturii muncii la elevii cu cerințe educaționale speciale. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 54-58. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.035.3 | ||||||
Pag. 54-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article, the problem of training and developing work culture for students with special educational requirements is addressed. An important aspect of the general training of the individual is the formation of work culture as a necessary condition for personal self-realization. The analysis of studies from various fields of science shows the existence of various approaches to the term "work culture". |
||||||
Cuvinte-cheie work culture, general work skills, particularities of the psychophysical development of children with special educational needs, the action-practical block, the emotional-value block |
||||||
|