Un nou cadru de referință pentru integrarea copiilor cu cerințe educaționale speciale „Program de formare a cadrelor didactice”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
98 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-16 12:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13:376 (6)
Educație (14852)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658)
SM ISO690:2012
BLOJ, Emil Sorin. Un nou cadru de referință pentru integrarea copiilor cu cerințe educaționale speciale „Program de formare a cadrelor didactice”. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 29-34.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Un nou cadru de referință pentru integrarea copiilor cu cerințe educaționale speciale „Program de formare a cadrelor didactice”

CZU: 371.13:376

Pag. 29-34

Bloj Emil Sorin
 
Colegiul Agricol „Traian Săvulescu”, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2024


Rezumat

We proposed a course addressed to teachers involved in teaching activities who also work with students with special needs. The course focused on specific methodological and psychological aspects. The forms of activity and methods used in the course were: the theoretical and practical approach through workshops, individual study and online meetings. The evaluation of the students focused on the level of knowledge of specific concepts, skills and attitudes related to the subject of the course

Cuvinte-cheie
course, training, professor, inclusiveness, Methods