Articolul precedent |
Articolul urmator |
110 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
334.722.012.64(478) (1) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (996) |
SM ISO690:2012 КАРА, Мария, ГЛАВЧЕВА, С.. Значение развития малого бизнеса для экономики Республики Молдова. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, Ed. 2, 10 februarie 2012, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2012, pp. 79-81. ISBN N/A. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură 2012 | ||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2, Comrat, Moldova, 10 februarie 2012 | ||||||
|
||||||
CZU: 334.722.012.64(478) | ||||||
Pag. 79-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abstract:Small business- is essentialelement ofthe marketeconomic system, without which the economyandsocietyas a wholecan not normallyexist and be develop.ed Moldova,in the early stagesof developmentof market relations,namely the creationanddevelopment ofvibrantsmall business sectorshould be thebasis of the socialrestructuringof society, providing trainingandtransitionof the populationofthe country's economyin theworldmarket economy. The Measures thathave so far beentaken by the statein small business, are contradictoryand inconsistent. |
||||||
Cuvinte-cheie small business, entrepreneurship, market economu, economic agents, GDP, pricing, small and medium businesses, economu., малый бизнес, предпринимательство, рыночная экономика, экономические агенты, ВВП, цены, средний бизнес, Молдова, экономика |
||||||
|