Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
87 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (695) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (639) |
SM ISO690:2012 TURCEAC, Svetlana. Fundamente conceptuale pentru dezvoltarea competențelor universale ale educației incluzive în sistemul de formare continuă a cadrelor didactice . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 83-87. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397734 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397734 | ||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 83-87 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă actualitatea și logica conceptului de competențe pedagogice universale ale educației incluzive. Sunt fundamentate blocurile de competențe universale pentru organizarea accesului egal al copiilor la serviciile educaționale. |
||||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, competențe pedagogice universale, copii cu nevoi speciale, inclusive education, universal pedagogical skills, children with special needs |
||||||
|