Fundamente conceptuale pentru dezvoltarea competențelor universale ale educației incluzive în sistemul de formare continuă a cadrelor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
87 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376 (695)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (639)
SM ISO690:2012
TURCEAC, Svetlana. Fundamente conceptuale pentru dezvoltarea competențelor universale ale educației incluzive în sistemul de formare continuă a cadrelor didactice . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 5-6(141-142), pp. 83-87. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10397734
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(141-142) / 2023 / ISSN 1810-6455

Fundamente conceptuale pentru dezvoltarea competențelor universale ale educației incluzive în sistemul de formare continuă a cadrelor didactice

The Conceptual Foundations for the Development of Universal Inclusive Education Competencies in the System of Teachers' Continuous Training

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10397734
CZU: 376

Pag. 83-87

Turceac Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2023


Rezumat

Articolul prezintă actualitatea și logica conceptului de competențe pedagogice universale ale educației incluzive. Sunt fundamentate blocurile de competențe universale pentru organizarea accesului egal al copiilor la serviciile educaționale.

The article presents the relevance and logic of the concept of universal pedagogical competencies of inclusive education. The author substantiates the blocks of universal competencies for organizing the equal access of children to educational services.

Cuvinte-cheie
educație incluzivă, competențe pedagogice universale, copii cu nevoi speciale,

inclusive education, universal pedagogical skills, children with special needs