Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 23:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.01:502/504 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (695) |
Știința mediului înconjurător (2287) |
![]() BALAN-CHIRIAC, Elena. Tehnologii inovative de formare a culturii ecologice în clasele primare. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 88-95. ISBN 978-9975-46-831-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
International Congress 2023 | ||||||
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship" Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.01:502/504 | ||||||
Pag. 88-95 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul explorează modul în care tehnologiile inovative pot fi integrate în învățământul școlii primare pentru a dezvolta o cultură ecologică puternică la elevi. Prin intermediul jocurilor educaționale interactive, proiectelor STE(A)M și a aplicațiilor de monitorizare a resurselor, copiii pot învăța despre importanța protejării mediului într-un mod captivant și interactiv. Aceste strategii oferă oportunități de învățare personalizată, încurajând elevii să devină mai conștienti și responsabilitate în ceea ce privește conservarea resurselor și protecția mediului înconjurător. Astfel, se creează premizele formării unei noi generații de cetățeni cu o viziune ecologică și o acțiune responsabilă. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură ecologică, tehnologii inovative, clasele primare, educaţie ecologică, jocuri interactive, realitate virtuală și augmentată, învățare digitală, Ecological culture, innovative technologies, primary classes, ecological education, interactive games, virtual and augmented reality, Digital learning |
||||||
|