Innovative technologies for training ecological culture in primary classes
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
151 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 23:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.01:502/504 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (695)
Știința mediului înconjurător (2287)
SM ISO690:2012
BALAN-CHIRIAC, Elena. Tehnologii inovative de formare a culturii ecologice în clasele primare. In: International Congress: „Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship“, 13-14 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 88-95. ISBN 978-9975-46-831-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
International Congress 2023
Conferința "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship"
Chişinău, Moldova, 13-14 octombrie 2023

Innovative technologies for training ecological culture in primary classes

Tehnologii inovative de formare a culturii ecologice în clasele primare

CZU: 373.3.01:502/504

Pag. 88-95

Balan-Chiriac Elena
 
 
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2023


Rezumat

Articolul explorează modul în care tehnologiile inovative pot fi integrate în învățământul școlii primare pentru a dezvolta o cultură ecologică puternică la elevi. Prin intermediul jocurilor educaționale interactive, proiectelor STE(A)M și a aplicațiilor de monitorizare a resurselor, copiii pot învăța despre importanța protejării mediului într-un mod captivant și interactiv. Aceste strategii oferă oportunități de învățare personalizată, încurajând elevii să devină mai conștienti și responsabilitate în ceea ce privește conservarea resurselor și protecția mediului înconjurător. Astfel, se creează premizele formării unei noi generații de cetățeni cu o viziune ecologică și o acțiune responsabilă.

The article explores how innovative technologies can be integrated into primary education to develop a strong environmental culture among students. Through interactive educational games, STE(A)M projects and resource monitoring apps, children can learn about the importance of protecting the environment in an engaging and interactive way. These strategies provide personalized learning opportunities, encouraging students to become more aware and responsible for resource conservation and environmental protection. Thus, the conditions are created for the formation of a new generation of citizens with an ecological vision and responsible action.

Cuvinte-cheie
cultură ecologică, tehnologii inovative, clasele primare, educaţie ecologică, jocuri interactive, realitate virtuală și augmentată, învățare digitală,

Ecological culture, innovative technologies, primary classes, ecological education, interactive games, virtual and augmented reality, Digital learning