Studiul etapelor la crearea catalogului de produse de încălțăminte
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
109 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
685.34.012 (2)
Curelărie. Încălțăminte. Mănuși. Articole pentru călătorii, sport, jocuri și altele (11)
SM ISO690:2012
SORBALĂ, Iulia, MALCOCI, Marina. Studiul etapelor la crearea catalogului de produse de încălțăminte. In: Creativitate. Tehnologie. Marketing, Ed. IV, 31 martie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura “Tehnica-UTM”, 2023, IV, pp. 221-226. ISBN 978-9975-45-987-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Creativitate. Tehnologie. Marketing
IV, 2023
Conferința "Creativitate. Tehnologie. Marketing"
IV, Chişinău, Moldova, 31 martie 2023

Studiul etapelor la crearea catalogului de produse de încălțăminte

CZU: 685.34.012

Pag. 221-226

Sorbală Iulia1, Malcoci Marina2
 
1 Centrul Republican Experimental Protezare, Ortopedie şi Reabilitare,
2 Colegiul Tehnologic din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2023


Rezumat

In this work, the CREPOR Public Institution and its basic tasks are presented. The analyzed center provides recuperative medical assistance to a number of approximately 56 thousand patients. To satisfy the needs of a large number of consumers, but at the same time, to reduce costs, a catalog of models was developed. When creating the catalog of orthopedic footwear products, 12 steps were taken. After making the catalog, the insufficiency of orthopedic footwear models for certain pathologies was detected. Therefore, it is recommended to analyze the existing, outdated models, which do not correspond to the patients' pathologies (either the existing model in its entirety, or some elements of the existing model) and which are rarely requested by patients, and to renew the assortment with the help of orthopedic doctors, depending on pathology.

Cuvinte-cheie
beneficiaries, Models, CREPOR, Database, categories, doctors