Ubungen beim leseverstehen der fachtexte im fremdsprachenunterricht
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
703 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-12 18:49
SM ISO690:2012
PANAINTE, Lidia. Ubungen beim leseverstehen der fachtexte im fremdsprachenunterricht . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 4(34), pp. 128-130. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(34) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Ubungen beim leseverstehen der fachtexte im fremdsprachenunterricht

Pag. 128-130

Panainte Lidia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

Citirea şi comprehensiunea textelor de specialitate scrise într-o limba străină este unul dintre scopurile de bază ale lecţiilor de limba străină. Informaţia şi lexicul perceput din aceste texte vor sprijini viitorul specialist în diferite situaţii profesionale. Rolul profesorului este de a selecta corect textele şi tipurile de exerciţii care ar facilita înţelegerea lor.

The competence of reading and understanding a specialized text written in a foreign language is one of the primary purposes of the foreign language lessons. The information and vocabulary of these texts will help the future specialists in different professional situations. The role of the teacher is to select the correct texts and types of exercises that facilitate their understanding.