Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
703 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-12 18:49 |
SM ISO690:2012 PANAINTE, Lidia. Ubungen beim leseverstehen der fachtexte im
fremdsprachenunterricht
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 4(34), pp. 128-130. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4(34) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 128-130 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Citirea şi comprehensiunea textelor de specialitate scrise într-o limba străină este unul dintre scopurile de bază ale
lecţiilor de limba străină. Informaţia şi lexicul perceput din aceste texte vor sprijini viitorul specialist în diferite situaţii
profesionale. Rolul profesorului este de a selecta corect textele şi tipurile de exerciţii care ar facilita înţelegerea lor. |
||||||
|