Articolul precedent |
Articolul urmator |
109 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:78.068 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Muzică (1809) |
SM ISO690:2012 ГЛЕБОВА, Aнна. Развитие интонационного мышления ученика педагогического колледжа в процессе вокально[1]хоровой деятельности. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 67-72. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022 | ||||||
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional" Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:78.068 | ||||||
Pag. 67-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dezvăluie fundamentele teoretice și condițiile practice de dezvoltare a personalității elevului în sistemul de învățământ tehnic profesional modern, una dintre structurile căruia este Colegiul pedagogic. Registrul domeniilor de formare profesională include o astfel de specialitate ca Conducător muzical, care vizează formarea unor astfel de competențe ale unui viitor specialist precum „abilități artistice, practice, motorii, deținerea unui sistem teoretic și practic de competențe pedagogice, psihologice și metodologice speciale”. În acest context, în curriculum-ul specialității, „Conducător musical”, un modul important în formarea viitorului specialist îl reprezintă modulul interpretativ-artistic, una din disciplinele căruia este Clasă corală. Unul din cele mai importante obiective în formarea specialistului la acest modul, inclusiv Clasa corală este dezvoltarea gândirii muzicale a elevului. Investigând fenomenul gândirii muzicale, funcțiile și mecanismele sale în procesul activității vocal-corale, am ajuns la concluzia că anume gândirea intonațională și dezvoltarea acesteia contribuie la dezvoltarea aprofundată a competențelor menționate mai sus a viitorului specialist în domeniul educației muzicale preșcolare. Astfel am identificat unele metode de dezvoltare a gândirii intonaționale la ora de cor în Colegiul pedagogic. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ profesional, colegiu pedagogic, conducător muzical, activitate vocal-corală, gândire muzicală, gândire intonațională, metode de gândire intonațională, vocational education, pedagogical college, artistic method, musical leader, vocal-choral activity, musical thinking, intonation thinking |
||||||
|