Articolul precedent |
Articolul urmator |
137 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 23:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3-053.6 (7) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054) |
SM ISO690:2012 BAGRIN, Olesea, MOROI, Aliona, NIRONES, Angela. Implimentarea și dezvoltarea proiectelor educaționale în formarea personalității tinerilor. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 36-41. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022 | ||||||
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional" Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3-053.6 | ||||||
Pag. 36-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Proiectele educaționale sunt rezultatul firesc al schimbărilor care au intervenit în viața instituțiilor de învățământ profesional tehnic, ca urmare a implementării procesului de democratizare și reformare a sistemului de învățământ, dar și a studiilor on-line. Au drept scop produsul final - tânărul pregătit din toate punctele de vedere pentru integrarea profesională, iar implementarea proiectelor a contribuit și contribuie atât la dezvoltarea instituției, cât și la promovarea imaginii acesteia la nivel național. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect educațional transnațional, parteneriat, acord de colaborare, analiza SWOT, strategie de implimentare |
||||||
|