Implementarea jocului digital interactiv în activitatea de învățare individuală la Biologie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
145 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 09:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025+004:57 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1251)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4275)
Științe biologice în general (3668)
SM ISO690:2012
SÎRGHI, Olesea. Implementarea jocului digital interactiv în activitatea de învățare individuală la Biologie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 134-142. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.134-142
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Implementarea jocului digital interactiv în activitatea de învățare individuală la Biologie

Implementation of the interactive digital game in the individual learning activity in Biology

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.134-142
CZU: 37.025+004:57

Pag. 134-142

Sîrghi Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2023


Rezumat

În articol se discută importanța implementării jocului digital interactiv, ca resursă educațională în activitățile de învățare individuală la Biologie, în procesul de investigație a lumii vii și de dezvoltare a limbajului științific biologic la elevii caselor a X-a, prin activități interactive de însușire a unor cunoștințe la temele: „Clasa Peştii-osoşi (Osteichthyes)”, „Clasa Amfibienii (Amphibia)”, „Clasa Păsările (Aves)”, „Clasa Mamiferele (Mammalia)” [7]. Implementarea jocului digital interactiv asigură un studiu mai eficient a structurii organismelor vii, de către elevii care joacă cu atenție și interes la îndeplinirea obiectivului jocului, astfel realizând o învățare individuală.

The article discusses the importance of implementing interactive digital games as an educational resource in individual learning activities in Biology, in the process of investigating the living world and developing biological scientific language in 10th grade students, through interactive activities to acquire knowledge in homework: "Class Bonefishes (Osteichthyes)", "Class Amphibians (Amphibia)", "Class Birds (Aves)", "Class Mammals (Mammalia)" [7]. The implementation of the interactive digital game ensures a more effective study of the structure of living organisms by students who play with attention and interest in achieving the goal of the game, thus achieving individual learning.

Cuvinte-cheie
joc, joc divertisment, joc electronic, joc video, joc digital, joc interactiv, joc digital educațional,

joc, joc divertisment, joc electronic, joc video, joc digital, joc interactiv, joc digital educațional