Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-18 09:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025+004:57 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1251) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4275) |
Științe biologice în general (3668) |
![]() SÎRGHI, Olesea. Implementarea jocului digital interactiv în activitatea de învățare individuală la Biologie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 134-142. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.134-142 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.134-142 | ||||||
CZU: 37.025+004:57 | ||||||
Pag. 134-142 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol se discută importanța implementării jocului digital interactiv, ca resursă educațională în activitățile de învățare individuală la Biologie, în procesul de investigație a lumii vii și de dezvoltare a limbajului științific biologic la elevii caselor a X-a, prin activități interactive de însușire a unor cunoștințe la temele: „Clasa Peştii-osoşi (Osteichthyes)”, „Clasa Amfibienii (Amphibia)”, „Clasa Păsările (Aves)”, „Clasa Mamiferele (Mammalia)” [7]. Implementarea jocului digital interactiv asigură un studiu mai eficient a structurii organismelor vii, de către elevii care joacă cu atenție și interes la îndeplinirea obiectivului jocului, astfel realizând o învățare individuală. |
||||||
Cuvinte-cheie joc, joc divertisment, joc electronic, joc video, joc digital, joc interactiv, joc digital educațional, joc, joc divertisment, joc electronic, joc video, joc digital, joc interactiv, joc digital educațional |
||||||
|