Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 11:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.016:51 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2154) |
Matematică (1700) |
![]() PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Dezvoltarea reprezentărilor despre operațiile aritmetice la copiii de vârstă preșcolară mare prin prisma metodei exercițiului. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 109-115. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.109-115 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.109-115 | ||||||
CZU: 373.2.016:51 | ||||||
Pag. 109-115 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Rezolvarea operațiilor aritmetice solicită o munca mentală neobișnuită, ce corespunde unei acțiuni reale, caracterizată prin transformării matematice. Orice operație aritmetică pornește de la o situație matematică, întâmplătoare sau provocată, care prin observație, descoperire, acțiune declanșează un act rațional de gândire. Calea cea mai eficientă în formarea reprezentărilor despre operațiile aritmetice de adunare și scădere reprezintă exercițiul, deoarece numai prin repetarea unor acțiuni se poate obține anumite rezultate |
||||||
Cuvinte-cheie exerciţiu, operații aritmetice, adunare, scădere, vârstă preșcolară mare, preşcolar, copil, Exercise, arithmetic operations, addition, subtraction, high preschool age, preschool, child |
||||||
|