Dezvoltarea reprezentărilor despre operațiile aritmetice la copiii de vârstă preșcolară mare prin prisma metodei exercițiului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
174 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 11:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.016:51 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2154)
Matematică (1700)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Dezvoltarea reprezentărilor despre operațiile aritmetice la copiii de vârstă preșcolară mare prin prisma metodei exercițiului. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 109-115. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.109-115
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Dezvoltarea reprezentărilor despre operațiile aritmetice la copiii de vârstă preșcolară mare prin prisma metodei exercițiului

The development of representations about arithmetic operations at high preschools through the exercise method

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.109-115
CZU: 373.2.016:51

Pag. 109-115

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2023


Rezumat

Rezolvarea operațiilor aritmetice solicită o munca mentală neobișnuită, ce corespunde unei acțiuni reale, caracterizată prin transformării matematice. Orice operație aritmetică pornește de la o situație matematică, întâmplătoare sau provocată, care prin observație, descoperire, acțiune declanșează un act rațional de gândire. Calea cea mai eficientă în formarea reprezentărilor despre operațiile aritmetice de adunare și scădere reprezintă exercițiul, deoarece numai prin repetarea unor acțiuni se poate obține anumite rezultate

Solving arithmetic operations requires an unusual mental work that corresponds to a real action, characterized by mathematical transformations. Any arithmetic operation starts from a mathematical situation, random or provoked, which through observation, discovery, action that triggers a rational act of thinking. The most effective way to form representations about the arithmetic operations, addition and subtraction, is exercise, because only by repeating some actions can certain results be obtained.

Cuvinte-cheie
exerciţiu, operații aritmetice, adunare, scădere, vârstă preșcolară mare, preşcolar, copil,

Exercise, arithmetic operations, addition, subtraction, high preschool age, preschool, child