Contabilitatea tranzacțiilor în cadrul programelor de fidelizare și loialitate ale clienților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
133 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 18:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
657.2:336.717 (1)
Contabilitate (953)
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (785)
SM ISO690:2012
GRAUR, Anatol. Contabilitatea tranzacțiilor în cadrul programelor de fidelizare și loialitate ale clienților. In: Problemele ecologice şi geografice în contextul dezvoltării durabile a Republicii Moldova: realizări şi perspective”, conferinţa ştiinţifică, Ed. Ediția 1, 14-15 septembrie 2016, Chişinău. Chişinău: Editura Presa universitară bălțeană, Bălţi & Editura Vasiliana ’98, Iaşi, 2016, pp. 711-715. ISBN 978‐9975‐9611‐3‐4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Problemele ecologice şi geografice în contextul dezvoltării durabile a Republicii Moldova: realizări şi perspective”, conferinţa ştiinţifică 2016
Conferința "Problemele ecologice şi geografice în contextul dezvoltării durabile a Republicii Moldova: realizări şi perspective”, conferinţa ştiinţifică"
Ediția 1, Chişinău, Moldova, 14-15 septembrie 2016

Contabilitatea tranzacțiilor în cadrul programelor de fidelizare și loialitate ale clienților

CZU: 657.2:336.717
JEL: M41

Pag. 711-715

Graur Anatol
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 septembrie 2023


Rezumat

This article describes the accounting and tax aspects of customer loyalty programs. The author describes how to recognize revenue from sales due too IFRIC 13. Here is exposed to the computation of income for the vouchers and presents a practical example of accounting for these programs.

Cuvinte-cheie
fidelitate, loialitate, puncte cadou, clienţi, IFRIC, raportare, contabilitate,

fidelity, loyalty, gift points, Customers, IFRIC, reporting, accounting