Articolul precedent |
Articolul urmator |
99 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 21:23 |
SM ISO690:2012 COŞCIUG, Angela. L’image dynamique dans la didactique du FLE. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 1, 6 decembrie 2014, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia din Bălţi, 2015, Ediția 1, pp. 165-172. ISBN 978-9975-132-36-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 1, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 1, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 165-172 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol, ne propunem să trecem în revistă natura, funcţiunile şi caracteristicile de bază ale imaginii dinamice din punctul de vedere al didacticii limbii franceze. Ţinem cont, în expunere, de dificultăţile cu care se confruntă elevul care îşi propune să interpreteze o imagine dinamică în franceză. Accentul este pus pe tehnici de lucru mai puţin întrebuinţate în instituţiile de învăţământ din Republica Moldova. E vorba, în acest context, de jurnalul de bord şi alte tehnici. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnică, predare, învăţare, imagine dinamică, elev |
||||||
|