Articolul precedent |
Articolul urmator |
242 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 21:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3+159.922.72 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana. Asistența psihopedagogică a elevilor cu dificultăți de învățare în mediul educațional incluziv. In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 411-419. ISBN 978-9975-46-638-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022 | ||||||
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale " 1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.015.3+159.922.72 | ||||||
Pag. 411-419 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with current problems and prospective solutions for the effective implementation of psycho-pedagogical assistance for children with learning difficulties in the inclusive educational environment. Promoting complex intervention strategies and highlighting the relevance of development activities for children with learning difficulties at an early age. |
||||||
Cuvinte-cheie learning difficulties, psychopedagogical assistance, intervention, inclusive educational environment. |
||||||
|