Articolul precedent |
Articolul urmator |
213 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 21:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
330.13 (93) |
Știință economică. Concepte economice de bază (242) |
SM ISO690:2012 ГАБИТОВ, Илдар. Товарный фетишизм как фактор искажения человеческой сущности. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2023, Vol.1, pp. 242-245. ISBN 978-9975-83-254-0; 978-9975-83-255-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2023 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 330.13 | ||||||
Pag. 242-245 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article examines the process of transformation of human communications by commodity relations, distortion of human essence by commodity fetishism, bringing the latter into the personification of only the functions of the seller and buyer. |
||||||
Cuvinte-cheie commodity fetishism, commodity, value and use value, buyer and seller, personification of commodity relations |
||||||
|