Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 07:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:51:37.018.1 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2154) |
Matematică (1700) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4090) |
![]() PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Dezvoltarea reprezentărilor numerice la copiii de vârstă preșcolară mare în parteneriat cu familia. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 448-455. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:51:37.018.1 | ||||||
Pag. 448-455 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Parteneriatul educaţional grădiniță-familia constituie o formă de comunicare, cooperare şi colaborare a educatorului cu părinții în sprijinul copilului la nivelul procesului educativ. Acest tip de parteneriat se realizează la nivelul tuturor activităților desfășurate în Instituțiile de Educație Timpurie, inclusiv în activitățile cu conținut numeric. Procesul de formare a reprezentărilor despre numerele naturale sunt realizate prin diverse activități în care pot fi implicați cu eficiență și părinții, atât pentru a constata anumite reușite ale copiilor, cât și pentru a participa la înlăturarea problemelor, obținerea unui succes școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat grădiniţă-familie, preşcolari, reprezentări despre numerele naturale, vârstă preșcolară mare, educator, părinte, kindergarten-family partnership, preschoolers, numbers representations, high preschool age, teacher, parents |
||||||
|