Dezvoltarea reprezentărilor numerice la copiii de vârstă preșcolară mare în parteneriat cu familia
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 07:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:51:37.018.1 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2154)
Matematică (1700)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4090)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Dezvoltarea reprezentărilor numerice la copiii de vârstă preșcolară mare în parteneriat cu familia. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 448-455. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Dezvoltarea reprezentărilor numerice la copiii de vârstă preșcolară mare în parteneriat cu familia

The development of numerical representations at high preschool age in partnership with family

CZU: 373.2:51:37.018.1

Pag. 448-455

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2023


Rezumat

Parteneriatul educaţional grădiniță-familia constituie o formă de comunicare, cooperare şi colaborare a educatorului cu părinții în sprijinul copilului la nivelul procesului educativ. Acest tip de parteneriat se realizează la nivelul tuturor activităților desfășurate în Instituțiile de Educație Timpurie, inclusiv în activitățile cu conținut numeric. Procesul de formare a reprezentărilor despre numerele naturale sunt realizate prin diverse activități în care pot fi implicați cu eficiență și părinții, atât pentru a constata anumite reușite ale copiilor, cât și pentru a participa la înlăturarea problemelor, obținerea unui succes școlar.

Cuvinte-cheie
parteneriat grădiniţă-familie, preşcolari, reprezentări despre numerele naturale, vârstă preșcolară mare, educator, părinte,

kindergarten-family partnership, preschoolers, numbers representations, high preschool age, teacher, parents