Articolul precedent |
Articolul urmator |
219 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041 (30) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 TĂNĂSESCU (N.IANCU), Elena. Incursiune istorică оn evoluția conceptului de autoeducație. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 161-169. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041 | ||||||
Pag. 161-169 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o incursiune în dezvoltarea semnificațiilor conceptului de autoeducație evocate în literatura filosofică, psihologică și pedagogică. Asociată învăţării autonome și autoreglate, autoeducația este cea mai eficientă formă de învăţare ce defineşte capacitatea educaților de a învăţa independent și a se implica activ, autoreglându-şi învăţarea pentru atingerea performanţelor. Autoreglarea învăţării este recunoscută ca obiectiv esenţial al educaţiei și ca o competenţă prioritară și condiţie determinantă a succesului. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare autonomă, autoeducaţie, învățarea autoreglată, autonomous learning, self-education, self-regulated learning |
||||||
|