Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 16:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111`36(072.8) (1) |
Limba engleză (679) |
SM ISO690:2012 MĂMĂLIGĂ, Alla. Teaching Business English Grammar to EFL University Students. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 9, 9 decembrie 2022, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediţia 9, pp. 129-135. ISBN 978-9975-161-34-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 9, 2023 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Ediția 9, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111`36(072.8) | ||||||
Pag. 129-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol are scopul de a împărtăși abordările de predare a gramaticii limbii engleze la o instituție economică superioară de învățământ (ASEM), abordează importanța predării gramaticii, explică modul în care sunt predate temele gramaticale și ce ar trebui să fie luat în considerare în procesul de predare a gramaticii. Evidențiază ideea că gramatica ar trebui predată la orice nivel, dar niciodată separat de context și lexic, urmând metode, tehnici și activități adecvate pentru a atinge scopul temei gramaticale propuse. Au fost analizate și comparate diverse surse, fapt care a facilitat apariția acestui articol și a contribuit la cizelarea abordări personale de predare a gramaticii studenților de la economie. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare, studenți la economie, competențe gramaticale, predarea gramaticii, PPP (Prezentați, Practicați, Produceți), CCQ (Întrebări de verificare a conceptului) |
||||||
|