Teaching Business English Grammar to EFL University Students
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
293 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 16:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111`36(072.8) (1)
Limba engleză (679)
SM ISO690:2012
MĂMĂLIGĂ, Alla. Teaching Business English Grammar to EFL University Students. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 9, 9 decembrie 2022, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediţia 9, pp. 129-135. ISBN 978-9975-161-34-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 9, 2023
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 9, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2022

Teaching Business English Grammar to EFL University Students

CZU: 811.111`36(072.8)

Pag. 129-135

Mămăligă Alla
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2023


Rezumat

Acest articol are scopul de a împărtăși abordările de predare a gramaticii limbii engleze la o instituție economică superioară de învățământ (ASEM), abordează importanța predării gramaticii, explică modul în care sunt predate temele gramaticale și ce ar trebui să fie luat în considerare în procesul de predare a gramaticii. Evidențiază ideea că gramatica ar trebui predată la orice nivel, dar niciodată separat de context și lexic, urmând metode, tehnici și activități adecvate pentru a atinge scopul temei gramaticale propuse. Au fost analizate și comparate diverse surse, fapt care a facilitat apariția acestui articol și a contribuit la cizelarea abordări personale de predare a gramaticii studenților de la economie.

Cuvinte-cheie
abordare, studenți la economie, competențe gramaticale, predarea gramaticii, PPP (Prezentați, Practicați, Produceți), CCQ (Întrebări de verificare a conceptului)