Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
199 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 08:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.033 (21) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 COJOCARI-LUCHIAN, Snejana. Educația pentru mediu, premisă în formarea integră a preșcolarului. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2022, nr. 1(15), pp. 119-126. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(15) / 2022 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.033 | ||||||
Pag. 119-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Depășirea crizei ecologice în care ne aflăm astăzi este posibilă prin cultivarea la copii a unei atitudini/comportament grijuliu față de natură prin educație pentru mediu. Educația pentru mediu este acea oportunitate în soluționarea problemelor naturii, restabilirea unității om-natură prin educație. Educația pentru mediu, ca parte a educației, necesită o abordare complexă/holistică în educația integră a preșcolarilor. Autoarea propune modalități de abordare holistică a dimensiunii educației pentru mediu pentru o mai bună cunoaștere și înțelegere a raportului, unității om-natură în vederea formării la copii a unei atitudini grijulii față de natură. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie pentru mediu, abordare holistică, atitudine, environment environmental, education, holistic approach, attitude |
||||||
|