Language analysis in TEFL
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
150 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81'1 (116)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
PARA, Ina. Language analysis in TEFL. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2022, nr. 1(15), pp. 25-40. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(15) / 2022 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Language analysis in TEFL

Analiza limbajului în TEFL

CZU: 81'1

Pag. 25-40

Para Ina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2023


Rezumat

Any teacher needs to know the form of the language, the meaning in the context, and the phonological aspects of the language, to come up with the most appropriate way for students to practice using them. When the teacher plans to teach a grammar or vocabulary item or a functional exponent, it is essential that he plans for students to be able to understand and use it properly. For these reasons, it is crucial for the teacher to analyse the language he/she is going to teach. It is important to consider three aspects: meaning, form, and pronunciation/phonology. Covering all aspects of the target language, by preparing a detailed language analysis, and dealing with them in turn, we are less likely to fail in these important areas, and in checking understanding; and students are more likely to retain what we teach and can use it when they need to, therefore, ensuring that we have done our best to meet their cognitive demands.

Orice profesor trebuie să cunoască structura și formele limbii, semnificația lor în context, aspectele fonologice ale acesteia și să orienteze studenții la însușirea și exersarea acestora, în cel mai potrivit mod. Atunci când profesorul intenționează să predea un element de gramatică sau de vocabular, sau anumite expresii, este esențial să planifice acest lucru, ca studenții să le înțeleagă și să le folosească în mod corespunzător. Din aceste motive, este necesar ca profesorul să realizeze analiza lingvistică a conținuturilor pe care urmează să le predea. Este important să luăm în considerare trei aspecte: semnificație, formă gramaticală și pronunție/fonologie. Luând în considerare toate aspectele limbii țintă, prin pregătirea unei analize lingvistice detaliate, și abordându-le pe rând, este mai puțin probabil să eșuăm în aceste aspecte importante și în verificarea însușirii lor, iar studenții au șanse mai mari să rețină ceea ce li se predă și să le aplice în mod practic, asigurându-ne, prin urmare, că am făcut tot posibilul pentru a le satisface cerințele cognitive.

Cuvinte-cheie
language analysis, meaning, form, pronunciation,

analiză lingvistică, sens, formă, pronunţie