Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
232 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-30 22:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2/.3 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 AXENTII, Victor. Tehnici ale muncii intelectuale: lectura, interogarea multiprocesuală. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2021, nr. 1(13), pp. 153-159. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(13) / 2021 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2/.3 | ||||||
Pag. 153-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Subiectul abordează un demers centrat pe două axe (opera epică şi modalităţile de predare-asimilare a acesteia), oferind astfel soluţii pertinente de realizare a scenariului didactic: obiective, conţinuturi, tehnologie, evaluare. Tehnologia didactică actuală reclamă mânuirea unui şir de modalităţi eficiente de învăţare, care să asigure înţelegerea epicului ca gen artistic specific de creaţie literară. Având un înalt potenţial formativ, opera epică oferă conţinuturi de valoare, necesare în procesul de formare a cititorului avizat de literatură, iar tehnologia didactică actuală propune o gamă largă de modalităţi prin care actul educaţional să atingă scopul scontat. De conexiunea acestor două aspecte ţine formarea competenţelor de lectură şi hermeneutice ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, interogare multiprocesuală, act educaţional, potențial formativ, scenariu didactic, lecture, interrogation multiprocessus, acte pédagogique, potentiel formateur, scénario didactique |
||||||
|