Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
189 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 16:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811.111’243 (1) |
Organizarea instruirii (533) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 ŞINGHIREI, Valentina. Social-emotional learning culture through group activities. In: Moldoscopie, 2022, nr. 2(97), pp. 81-99. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2022.2(97).08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | ||||||
Numărul 2(97) / 2022 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2022.2(97).08 | ||||||
CZU: 37.091:811.111’243 | ||||||
Pag. 81-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În metodologia modernă de predare a limbii engleze ca limbă străină/sau a doua limbă, există deja abordări care sunt utilizate efectiv în grupurile multinaționale de cursanți. Cu toate acestea, într-o lume în continuă schimbare, noi provocări au apărut și continuă să apară pentru educatori. De exemplu, când amenințarea pandemiei de COVID-19 planează asupra multor țări de pe diferite continente, inclusiv Moldova, iar educația a trecut doar la online. Strategia și tactica de predare/învățare trebuiau să fie adecvate noului model de învățare. Învățarea online a trebuit să treacă într-o atmosferă foarte emoțională atât pentru profesori, cât și pentru studenți. Acest articol descrie experiența noastră în introducerea componentelor de învățare social-emoțională în predarea limbii engleze ca limbă străină/sau a doua limbă în perioadele de pandemie și post-pandemie în grupuri multinaționale de studenți din Republica Moldova, la Universitatea Americană din Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie engleză, predare, învățare socio-emoțională, pandemie COVID-19, grupuri multiculturale, English, teaching, social and emotional learning, pandemic Covid-19, multinational groups, anglais, enseignement, apprentissage socio-émotionnel, pandémie de COVID-19, groupes multiculturels, английский язык, преподавание, социально-эмоциональное обучение, пандемия COVID-19, многонациональные группы |
||||||
|