Articolul precedent |
Articolul urmator |
191 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 10:39 |
SM ISO690:2012 OLOIERU, Anastasia. Corelarea educației economice cu noile educații. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 226-236. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 226-236 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noile educaţii vin ca răspuns la problematica lumii contemporane şi reprezintă alternative educaţionale care coexistă cu sistemul tradiţional de învăţământ. Informarea și pregătirea economică este astăzi o necesitate și constituie un prim pas în direcția formării capacității de autogesiune. Articolul prezintă aspecte referitoare la diverse modalități de integrare a educaţiei economice în cadrul școlar, prin care sunt vizate noi obiective şi noi tipuri de conţinuturi generate de căutarea unui răspuns pertinent şi util la problematica lumii contemporane. |
||||||
Cuvinte-cheie noile educații, educația economică, new education, economic education |
||||||
|