Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 22:03 |
![]() NIŢĂ-COCIERU, Mariana. Performanța lingvistică în limba engleză, proces în continuă dezvoltare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 218-226. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 218-226 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol ia în discuție importanța procesului de studiu continuu ce garantează îmbunătățirea competenței de comunicare profesională. Cerințele instituțiilor de învățământ sunt cele care îndeamnă fiecare individ social către o cunoaștere profundă a propriului comportament lingvistic, aceasta stimulând motivația, autoevaluarea abilităților în materie de performanță pe plan profesional. A fi profesionist implică necesitatea de autodirecționare a cunoștințelor către propriile necesități și metode de predare, în stare să ne ajute să realizăm acele obiective, care odată erau imposibil de obținut. |
||||||
Cuvinte-cheie professional communicative competence, teaching and learning performance, learner autonomy, attainment, learning aims, self-assessement |
||||||
|