Performanța lingvistică în limba engleză, proces în continuă dezvoltare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
161 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 22:03
SM ISO690:2012
NIŢĂ-COCIERU, Mariana. Performanța lingvistică în limba engleză, proces în continuă dezvoltare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 218-226. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.16, Partea 1, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Performanța lingvistică în limba engleză, proces în continuă dezvoltare


Pag. 218-226

Niţă-Cocieru Mariana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 februarie 2023


Rezumat

Acest articol ia în discuție importanța procesului de studiu continuu ce garantează îmbunătățirea competenței de comunicare profesională. Cerințele instituțiilor de învățământ sunt cele care îndeamnă fiecare individ social către o cunoaștere profundă a propriului comportament lingvistic, aceasta stimulând motivația, autoevaluarea abilităților în materie de performanță pe plan profesional. A fi profesionist implică necesitatea de autodirecționare a cunoștințelor către propriile necesități și metode de predare, în stare să ne ajute să realizăm acele obiective, care odată erau imposibil de obținut.

This article focuses on the importance of lifelong learning process according to which an individual can improve their professional communicative competence. Today, the requirements of the various educational institutions lead us to a mastery of our progression language-behaviour, to a daily stimulation of our own skills, abilities, motivation and self-assessement. Furthermore, it is high time we introduced a tendency characterized by a freedom in personal fulfilment, to assume an autonomy development of our knowledge. Being a professional means a self-direction to your needs and new teaching methods, you have to be capable of taking control of your own learning process and to reach those objectives which once were unattainable.

Cuvinte-cheie
professional communicative competence, teaching and learning performance, learner autonomy, attainment, learning aims, self-assessement