Музыка как средство межкультурного воспитания будущих педагогов
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
225 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:78 (5)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Muzică (1809)
SM ISO690:2012
ВЕЛИКСАР, Вероника. Музыка как средство межкультурного воспитания будущих педагогов . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 78-85. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p78-85
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Музыка как средство межкультурного воспитания будущих педагогов

Music as a tool of intercultural education for future teachers

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p78-85
CZU: 378.147:78

Pag. 78-85

Великсар Вероника
 
Государственный университет им. „Гр. Цамблак”, Тараклия
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2023


Rezumat

Articolul tratează problemele ale educației interculturale a viitorilor profesori din sistemul de învățământ superior din Moldova prin arta muzicală. Autorul a făcut o scurtă analiză a stării educației interculturale în republică. Sunt prezentate câteva direcții metodologice de formare a competențelor interculturale ale elevilor în studiul disciplinei ―Didactica educaţiei muzicale la școală‖. Sunt identificate tehnologiile educaționale cheie, formele și metodele de clasă și activitățile independente ale elevilor și sunt dezvoltate criterii de evaluare/autoevaluare a rezultatelor lucrului individual în cursul pregătirii unui profesor pentru activități interculturale într-o școală modernă.

The article deals with the problems of intercultural education of future teachers in the higher education system of Moldova through musical art. The author made a brief analysis of the state of intercultural education in the republic. Some methodological directions of the formation of intercultural competencies of students in the study of the discipline "Methods of musical education at school" are outlined. The key educational technologies, forms and methods of classroom and independent activities of students are identified, and criteria for evaluating/self-evaluating the results of individual works in the course of preparing a teacher for intercultural activities in a modern school are developed.

Cuvinte-cheie
muzica, interculturală, cultura naţională, cultura muzicală, mediu socio-cultural, viitor professor,

music, Intercultural, national culture, musical culture, socio-cultural environment, future teacher