Articolul precedent |
Articolul urmator |
225 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:78 (5) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Muzică (1809) |
SM ISO690:2012 ВЕЛИКСАР, Вероника. Музыка как средство межкультурного воспитания будущих педагогов . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 78-85. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p78-85 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p78-85 | ||||||
CZU: 378.147:78 | ||||||
Pag. 78-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problemele ale educației interculturale a viitorilor profesori din sistemul de învățământ superior din Moldova prin arta muzicală. Autorul a făcut o scurtă analiză a stării educației interculturale în republică. Sunt prezentate câteva direcții metodologice de formare a competențelor interculturale ale elevilor în studiul disciplinei ―Didactica educaţiei muzicale la școală‖. Sunt identificate tehnologiile educaționale cheie, formele și metodele de clasă și activitățile independente ale elevilor și sunt dezvoltate criterii de evaluare/autoevaluare a rezultatelor lucrului individual în cursul pregătirii unui profesor pentru activități interculturale într-o școală modernă. |
||||||
Cuvinte-cheie muzica, interculturală, cultura naţională, cultura muzicală, mediu socio-cultural, viitor professor, music, Intercultural, national culture, musical culture, socio-cultural environment, future teacher |
||||||
|