Articolul precedent |
Articolul urmator |
183 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:51 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Dezvoltarea capacității de raportare a numărului la cantitate utilizând mijloacele de concepție proprie . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 98-104. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p98-104 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p98-104 | ||||||
CZU: 373.2:51 | ||||||
Pag. 98-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the issue of integrating the aids of own conception into the process of reporting number to quantity. These aids are made by the teacher and have essential role in the development of the child's mental processes. The aids of own conception not only facilitate the acquisition of knowledge, but also the process of training the intellectual skills and abilities, and help to protect the environment. |
||||||
Cuvinte-cheie eaching aids, aids of own conception, relate the number to quality, preschool, early education |
||||||
|