Dezvoltarea capacității de raportare a numărului la cantitate utilizând mijloacele de concepție proprie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
183 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 14:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:51 (9)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Matematică (1657)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Dezvoltarea capacității de raportare a numărului la cantitate utilizând mijloacele de concepție proprie . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 98-104. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p98-104
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Dezvoltarea capacității de raportare a numărului la cantitate utilizând mijloacele de concepție proprie

Developing the ability to relate the number to quantity using the means of own conception

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p98-104
CZU: 373.2:51

Pag. 98-104

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

This article describes the issue of integrating the aids of own conception into the process of reporting number to quantity. These aids are made by the teacher and have essential role in the development of the child's mental processes. The aids of own conception not only facilitate the acquisition of knowledge, but also the process of training the intellectual skills and abilities, and help to protect the environment.

Cuvinte-cheie
eaching aids, aids of own conception, relate the number to quality, preschool, early education