Articolul precedent |
Articolul urmator |
413 70 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 07:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:159.922.77 (1) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 CAZACU, Daniela. Dezvoltarea socio-emoțională a copiilor: diferențe de gen. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 319-323. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022 | ||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" 1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:159.922.77 | ||||||
Pag. 319-323 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is a study, aimed to investigate objective the socio-emotional development of children. The socio-emotional skills is a product of emotional development and social learning. This article reports on social and affective differences in boys and girls. |
||||||
|