Articolul precedent |
Articolul urmator |
349 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 20:43 |
SM ISO690:2012 ADĂSCĂLIŢEI, Andra-Mirabela. Influenţă și persuasiune în comunicare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 7-14. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rolul comunicării, înţeles ca proces de influenţă, situaţii când se manifestă influenţa, elemente care afectează procesul persuasiv şi formarea convingerilor în cadrul comunicării persuasive. |
||||||
Cuvinte-cheie influenţă, persuasiune, convingere, influence, persuasion, conviction |
||||||
|