Influenţă și persuasiune în comunicare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
349 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 20:43
SM ISO690:2012
ADĂSCĂLIŢEI, Andra-Mirabela. Influenţă și persuasiune în comunicare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 7-14. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Influenţă și persuasiune în comunicare


Pag. 7-14

Adăscăliţei Andra-Mirabela
 
Școala Profesională Specială “Ion Pillat”, Dorohoi
 
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2022


Rezumat

Articolul prezintă rolul comunicării, înţeles ca proces de influenţă, situaţii când se manifestă influenţa, elemente care afectează procesul persuasiv şi formarea convingerilor în cadrul comunicării persuasive.

The article presents the role of communication regarded as an influence process, situations when the influence appears, elements affecting the persuasive process and the forming of convictions in persuasive communication.

Cuvinte-cheie
influenţă, persuasiune, convingere,

influence, persuasion, conviction