Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
290 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 18:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.015 (42) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Rolul autocunoașterii în dezvoltarea personală a studenților-pedagogi în contextul provocărilor societale . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 15-21. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7038973 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||||
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7038973 | |||||||
CZU: 378.015 | |||||||
Pag. 15-21 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul abordează rolul autocunoașterii în dezvoltarea personală a studenților-pedagogi în contextul provocărilor societale și explică aspectele teoretice și metodologice de optimizare a procesului de autocunoaștere. Autoarea descrie componentele procesului de autocunoaștere; delimitează conceptele de om, individ, personalitate; precizează factorii dezvoltării umane/personale, corelându-i cu coordonatele esențiale ale dezvoltării umane; analizează și specifică câteva strategii de autocunoaștere în dezvoltarea personală a studenților-pedagogi. |
|||||||
Cuvinte-cheie autocunoaştere, dezvoltare personală, structura personalității umane, factorii dezvoltării personale, strategii de autocunoaștere, self-knowledge, personal development, structure of human personality, personal development factors, self-knowledge strategies |
|||||||
|