Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
213 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-05 15:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
782.9:792.8.027 (1) |
Muzică dramatică. Operă (98) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521) |
SM ISO690:2012 SAMBRIŞ, Elena. Principiul holismului şi metoda de traducţie în înţelegerea dramaturgiei muzicale şi coregrafice. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2022, nr. 1(42), pp. 38-43. ISSN 2345-1408. DOI: https://doi.org/10.55383/amtap.2022.1.07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 1(42) / 2022 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.55383/amtap.2022.1.07 | ||||||
CZU: 782.9:792.8.027 | ||||||
Pag. 38-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dramaturgia muzicală şi coregrafică reprezintă un sistem complex organizat,studierea căruia ar trebui să se bazeze pe principiul holismului. În efortul de a dezvolta metode adecvate pentru o înţelegere artistică cuprinzătoare şi analitică a fenomenului artei, în cadrul orelor practice la disciplina „Dramaturgie muzicală şi coregrafică” ne-am bazat pe o astfel de metodă de lucru cum ar fi eseul analitic sub formă de tabele comparative, în care, alături de metoda deducţiei şi inducţiei, a fost utilizată pe scară largă şi metoda traducţiei. Acest lucru contribuie la dezvoltarea abilităţilor analitice, la formarea unei viziuni critice, a unei capacităţi de a observa detaliile şi, conectându-le reciproc, a înţelege ideea generală şi dramaturgia. |
||||||
Cuvinte-cheie dramaturgia muzicală şi coregrafică, principiul holismului, metoda traducţiei, eseu analitic, musical and choreographic dramaturgy, principle of holism, method of traduction, analytical essay |
||||||
|