Articolul precedent |
Articolul urmator |
268 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-19 22:56 |
SM ISO690:2012 LOZINSCHI, Cristina. Impactul marketingului asupra vizibilității clubului sportiv ”Fortius” Călărași. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, 22 aprilie 2021, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2021, Ediția 24, pp. 34-39. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice Ediția 24, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice" Chisinau, Moldova, 22 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 34-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the article is presented an analysis about the impact of marketing on the visibility of the Sports Club " Fortius Calarasi", because of the fact that new tendency in the evolution of marketing put in front organizations new problems and opportunities which are directed to business enterprises. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, culturаl and spоrtive, sports club |
||||||
|