Impactul marketingului asupra vizibilității clubului sportiv ”Fortius” Călărași
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
268 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-19 22:56
SM ISO690:2012
LOZINSCHI, Cristina. Impactul marketingului asupra vizibilității clubului sportiv ”Fortius” Călărași. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, 22 aprilie 2021, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2021, Ediția 24, pp. 34-39.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice
Ediția 24, 2021
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice"
Chisinau, Moldova, 22 aprilie 2021

Impactul marketingului asupra vizibilității clubului sportiv ”Fortius” Călărași


Pag. 34-39

Lozinschi Cristina
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 3 iulie 2022


Rezumat

In the article is presented an analysis about the impact of marketing on the visibility of the Sports Club " Fortius Calarasi", because of the fact that new tendency in the evolution of marketing put in front organizations new problems and opportunities which are directed to business enterprises.

Cuvinte-cheie
marketing, culturаl and spоrtive, sports club