Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
277 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-16 22:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.334.2:334.012.4 (1) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (982) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (976) |
SM ISO690:2012 COIALNIC, Irina. Poziționarea responsabilității sociale corporative în raport cu antreprenoriatul social. In: Revista Economia Socială , 2021, nr. 1(1), pp. 83-94. ISSN 2587-4179. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Economia Socială | ||||||
Numărul 1(1) / 2021 / ISSN 2587-4179 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.334.2:334.012.4 | ||||||
Pag. 83-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Responsabilitatea socială corpo rativă (RSC) este definită ca responsabilitate pe care companiile, ca organizații sociale de la microîntreprinderi până la multinaționale o au față de toate părțile implicate în activitatea lor. Responsabilitatea social corporativă reprezintă procedura prin care companiile interacționează cu societatea în care funcționează, și presupune dezvoltarea unei strategii de implicare în comunitate și un parteneriat cu grupuri sociale |
||||||
Cuvinte-cheie Responsabilitatea socială corporativă, antreprenoriat social, afaceri sociale, Corporate Social Responsibility, social enetrpreneurship, social affairs |
||||||
|