Poziționarea responsabilității sociale corporative în raport cu antreprenoriatul social
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
277 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-16 22:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.334.2:334.012.4 (1)
Structură socială. Societatea ca sistem social (982)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (976)
SM ISO690:2012
COIALNIC, Irina. Poziționarea responsabilității sociale corporative în raport cu antreprenoriatul social. In: Revista Economia Socială , 2021, nr. 1(1), pp. 83-94. ISSN 2587-4179.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Economia Socială
Numărul 1(1) / 2021 / ISSN 2587-4179

Poziționarea responsabilității sociale corporative în raport cu antreprenoriatul social

Corporate social responsibility and social entrepreneurship

CZU: 316.334.2:334.012.4

Pag. 83-94

Coialnic Irina
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 iunie 2022


Rezumat

Responsabilitatea socială corpo rativă (RSC) este definită ca responsabilitate pe care companiile, ca organizații sociale de la microîntreprinderi până la multinaționale o au față de toate părțile implicate în activitatea lor. Responsabilitatea social corporativă reprezintă procedura prin care companiile interacționează cu societatea în care funcționează, și presupune dezvoltarea unei strategii de implicare în comunitate și un parteneriat cu grupuri sociale

Corporate social responsibility (CSR) is defined as the responsibility that companies, as social organizations from micro-enterprises to multinationals, have towards all parties involved in their activity. Corporate social responsibility is the procedure by which companies interact with the society in which they operate, and involves the development of a strategy of involvement in the community and a partnership with social groups

Cuvinte-cheie
Responsabilitatea socială corporativă, antreprenoriat social, afaceri sociale,

Corporate Social Responsibility, social enetrpreneurship, social affairs