Articolul precedent |
Articolul urmator |
212 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
330.16 (12) |
Știință economică. Concepte economice de bază (242) |
SM ISO690:2012 КУЗЬМИНА, Татьяна. Вариативный антагонизм в структуре современной культуры потребления. In: Știință, educație, cultura, 4 februarie 2016, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2016, Vol.2, pp. 307-312. ISBN 978-9975-83-013-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Știință, educație, cultura Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 4 februarie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 330.16 | ||||||
Pag. 307-312 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article engage in an attempt to structure the modern culture of consumption on the basis of the consumption saturation or insufficience. It is expected there are two poles apart in attitude: the consumerism and the asceticism. The paper considers their modern forms and manifestations in consumer behavior that based on criterion of conscious attitude for acts of consumption. |
||||||
Cuvinte-cheie culture of consumption, mass culture, consumerism, asceticism, maximalism, minimalism. |
||||||
|