Articolul precedent |
Articolul urmator |
210 0 |
SM ISO690:2012 БЕЛЯЕВА, Светлана. К вопросу о некоторых интерактивных технологиях обучения физике: от концепции до реализации. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 189-196. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 189-196 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimii ani interesul faţă de educație a început să scadă, în deosebi faţă de fizică. Tehnologiile moderne de învățare permit sporirea motivației pentru a studia fizica, creșterea procentului independenţei în procesul de studiere a fizicii, precum și sporirea abordării activității de învățare. O astfel de tehnologie este tehnologia de învăţare pe module. Mai corect ar putea fi numită tehnologia de învăţare pe module integrate. Obiectivul principal al acestei tehnologii este formarea și dezvoltarea competenței cognitive a elevului. Tehnologia de învăţare pe module majorează eficiența lecției. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologie de învăţare pe module integrate, module de conținut, plan de acţiune, tehnologia de însuşire a conținutului, independența în procesul de instruire, competenţă cognitivă |
||||||
|