К вопросу о некоторых интерактивных технологиях обучения физике: от концепции до реализации
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
210 0
SM ISO690:2012
БЕЛЯЕВА, Светлана. К вопросу о некоторых интерактивных технологиях обучения физике: от концепции до реализации. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 189-196.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a, 2016
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne"
Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016

К вопросу о некоторых интерактивных технологиях обучения физике: от концепции до реализации


Pag. 189-196

Беляева Светлана
 
Лицей имени Михаила Коцюбинского, Кишинэу
 
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2022


Rezumat

În ultimii ani interesul faţă de educație a început să scadă, în deosebi faţă de fizică. Tehnologiile moderne de învățare permit sporirea motivației pentru a studia fizica, creșterea procentului independenţei în procesul de studiere a fizicii, precum și sporirea abordării activității de învățare. O astfel de tehnologie este tehnologia de învăţare pe module. Mai corect ar putea fi numită tehnologia de învăţare pe module integrate. Obiectivul principal al acestei tehnologii este formarea și dezvoltarea competenței cognitive a elevului. Tehnologia de învăţare pe module majorează eficiența lecției.

Cuvinte-cheie
tehnologie de învăţare pe module integrate, module de conținut, plan de acţiune, tehnologia de însuşire a conținutului, independența în procesul de instruire, competenţă cognitivă