Articolul precedent |
Articolul urmator |
298 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-02 14:00 |
SM ISO690:2012 CĂLŢUN, Ovidiu-Florin, HEMPELMANN, Rolf. Laboratoarele pentru școlari deschise în universități. Poli de excelență în formarea inițială și dezvoltarea profesională continuă a profesorilor de fizică. Experiența Germaniei. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 3-17. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 3-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În universități, la sediul multor alte instituții sau întreprinderi din Germania au fost deschise laboratoare pentru activități cu școlarii indiferent de vârsta pe care aceștia o au. Scopul principal al acestor unități care oferă activități extrașcolare este de a oferi resurse de învățare non formală elevilor și profesorilor. Laboratoarele școlare (Schulerlabor) deschise la Universitatea Saarland din orașul Saarbrucken sunt exemple de bună practică. A fost proiectată o cercetare pedagogică care a dorit să identifice implicarea personalului acestor laboratoare în formarea inițială și continuă a profesorilor. În concluzie se demonstrează că aceste Schulelabor sunt adevărate centre de excelență în pregătirea profesorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie laboratoare pentru școlari, formare inițială și continuă a profesorilor de fizică, excelență în educație |
||||||
|