Laboratoarele pentru școlari deschise în universități. Poli de excelență în formarea inițială și dezvoltarea profesională continuă a profesorilor de fizică. Experiența Germaniei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
298 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-02 14:00
SM ISO690:2012
CĂLŢUN, Ovidiu-Florin, HEMPELMANN, Rolf. Laboratoarele pentru școlari deschise în universități. Poli de excelență în formarea inițială și dezvoltarea profesională continuă a profesorilor de fizică. Experiența Germaniei. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 3-17.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a, 2016
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne"
Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016

Laboratoarele pentru școlari deschise în universități. Poli de excelență în formarea inițială și dezvoltarea profesională continuă a profesorilor de fizică. Experiența Germaniei


Pag. 3-17

Călţun Ovidiu-Florin1, Hempelmann Rolf2
 
1 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi,
2 Universitatea Saarlandes din Saarbrucken
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2022


Rezumat

În universități, la sediul multor alte instituții sau întreprinderi din Germania au fost deschise laboratoare pentru activități cu școlarii indiferent de vârsta pe care aceștia o au. Scopul principal al acestor unități care oferă activități extrașcolare este de a oferi resurse de învățare non formală elevilor și profesorilor. Laboratoarele școlare (Schulerlabor) deschise la Universitatea Saarland din orașul Saarbrucken sunt exemple de bună practică. A fost proiectată o cercetare pedagogică care a dorit să identifice implicarea personalului acestor laboratoare în formarea inițială și continuă a profesorilor. În concluzie se demonstrează că aceste Schulelabor sunt adevărate centre de excelență în pregătirea profesorilor.

Cuvinte-cheie
laboratoare pentru școlari, formare inițială și continuă a profesorilor de fizică, excelență în educație