Aplicarea instrumentelor de marketing digital în promovarea instituțiilor de învățământ superior
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
434 72
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 09:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[339.138:004.7]:378.4 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
SM ISO690:2012
ŞIŞCAN, Ecaterina. Aplicarea instrumentelor de marketing digital în promovarea instituțiilor de învățământ superior. In: 30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness, 24-25 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, Vol.1, pp. 270-276. ISBN 978-9975-155-60-1. DOI: https://doi.org/10.53486/9789975155618.35
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness
Vol.1, 2022
Conferința "30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2021

Aplicarea instrumentelor de marketing digital în promovarea instituțiilor de învățământ superior

Applying digital marketing tools in promoting higher education institutions

DOI:https://doi.org/10.53486/9789975155618.35
CZU: [339.138:004.7]:378.4
JEL: M31, M37, I23

Pag. 270-276

Şişcan Ecaterina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 mai 2022


Rezumat

In the digital age, the way higher education institutions communicate with target groups has undergone essential changes. More and more universities are using digital marketing tools as an alternative to traditional means of communication. This study aims to analyze the possibilities of applying digital marketing tools in the promotion of higher education institutions.

Cuvinte-cheie
higher education institution, digital marketing, educational marketing